Czy jesteś ustalony na wygraną?

Czy jesteś przygotowany na wygraną? Rozwój praktyki kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny i odwagi, iżby zobaczyć, dokąd są problemy tudzież naprawić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można zaradzić tego, czego się nie wie. Nie możesz podobnie przeżuwać http://www.foit.pl głowy w piasek natomiast robić tego, co furt robiłeś, bowiem zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od czasu większej liczby pacjentów tudzież zysków? Czy wiesz, azali na odwrót zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż to jest to, czy jest coś innego, iż jest uszkodzony, iż nie wiesz o lub nie wcześniejszy skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, ażeby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze gwoli Twojej praktyki a Twoich przychodów, żeby rosły.

Wystarczy odparować „tak” ewentualnie „nie” na poniższe pytania, ażeby sprawdzić, azali jesteś ustalony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzisiaj na kanałach multimedialnych a chcą informacji w taki sposób, w kto chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą badać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spozierać Twoje zdjęcia tudzież filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl patrzeć Twój taniec na TikTok – żartując, tymczasem wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą zbadać Twoją stronę internetową spośród dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz tedy strategii tworzenia a dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, dokąd mogą znajdować się potencjalni pacjenci, żeby przyciągnąć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o mnogość za drogie, żeby reklamować dzień dzisiejszy natomiast nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się z praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą stanowić niedokładne, jak dowiadujemy się:

Recepcjonista pod żadnym pozorem nie zapytał dzwoniącego, w jaki sposób dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze rozwijane źródło skierowania, dlatego że platforma komputerowy nie pozwolił jej kontynuować bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste dziedzina na formularzu przyjęcia pacjenta oraz nikt go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, gdy zapytany przy użyciu telefon, lecz potem, kiedy odwiedza http://www.zdancewicz.pl zaś staje się w wyższym stopniu komfortowe, niewiasta otwiera się, że właściwie owo był przyjaciel, kto skierował ją nie inaczej ona googled ciebie, poszedł do witryny, a od tego czasu IG stwierdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie śledzić na internetowych prowadzi, albowiem są one nadto zajęci względnie nie sądzę, że są one dobrej jakości prowadzi, tedy po co wracać sobie głowę
Lub niektórzy pracownicy staż śledzić dni nadal i do tego czasu ołowiu wzrosła zimna lub ich konkurenci już osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę w charakterze wiodący prym ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, dlatego trzeba systemu, tak aby skoczyć na tych przewodów natychmiast, podczas gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne prawdopodobny chory ma spośród praktyką jest brane zbyt nieznacznie w większości praktyk. Pamiętaj, iż nowi pacjenci zupełnie nie zamierzają się z Tobą spotkać, jeżeli nie mogą chybić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, iżby stanowić postrzegane w charakterze najlepsze, lecz nie na tyle na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, prawdopodobny chory sprawdził swoją stronę internetową zaś jest podekscytowany, żeby połączyć się z tobą, przecież potem zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli dochrapać się automatyczną sekretarkę ewentualnie irytujące drzewo telefoniczne ewentualnie indyferentny recepcjonista, który nie przeszkadza spojenie spośród rozmówcą.

Mój zespół zaś ego robimy mystery shopping od powyżej 20 lat tudzież oto, co wiem na pewno… KAŻDA wprawa prawdopodobnie skorzystać spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I lecz dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą stanowić monitorowane, skrypty muszą stanowić przestrzegane oraz zadłużenia musi egzystować w miejscu, tedy każdy aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.