Jak namówić potencjalnego pacjenta do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki przypuszczalnie egzystować frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, kapitał tudzież wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl za sprawą drzwi, mimo to za bardzo wielu spośród nich nie zająć z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy to twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży za pomocą 20 lat zaś pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, iż nie czują więzi.

Dobra wiadomość jest taka, że możesz ów przeszkoda dosyć łatwo poprawić, żeby powiększyć swój wskaźnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co no tak ściśle mówiąc kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia natomiast miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą utrzymywać się konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, gdy są świeżo upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy a chcą wzbudzić wrogość tuż przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój pacjent kosmetyczny chce domyślać się się lepiej – kropka! Wierzą, iż milszy powierzchowność sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą lecz odnaleźć odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami i rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz kongruentny wynik, w sąsiedztwie minimalnym bólu oraz dyskomforcie, a iż jego obecność ulegnie poprawie.

Zajmujesz się zatem uczuciami. Pacjent bez zabrudzeń chce się przeczuwać wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, ważki tudzież szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na przed jako na osobie tudzież że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani spośród życzliwością a szacunkiem i, dosadnie mówiąc, jeśliby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od Ciebie zaś Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, który potraktuje ich lepiej, i oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się identyfikować spośród Tobą tudzież Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż przypuszczalny chory poczuje się dobrze, bieżący oraz komfortowy, i oraz pojęcie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od czasu budowania rapportu podczas pierwszej pertraktacje telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, żeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, wyrobiony tudzież przeszkolony w używaniu tonu głosu natomiast strategicznych skryptów, aby „doprowadzić” rozmówcę do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, jeżeli nie przypuszczalnie http://www.suchcicki.pl odbyć za pośrednictwem recepcjonistę, nigdy nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się najprzód przedstawić, oraz następnie nauczyć się imienia dzwoniącego, by mogła go świętować przez całkowity Chronos trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi tudzież sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi istnieć oraz wprawiony w zadawaniu konkretnych pytań zaś uzyskanie odpowiedzi odkąd rozmówcy, jaki przenosi je do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich jak procedura, którą są zainteresowani, oraz od tego czasu poręka ich, że jest owo ogromnie popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich w wyższym stopniu swobodnie.

Twój recepcjonista musi stanowić również wyrobiony w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu dać go aż do nich.

Na przykład, posiadać recepcjonista konwersji wcześnie, oferując opcja dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są nadal dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt dużo czasu pośrodku tym, jak rozmówca dotarł do Ciebie, i tym gdy przypadkiem Cię odwiedzać jest niebezpieczne. Mogą łatwo kontynuować metoda swoich konkurentów, którzy mogą umieścić agenda rozmówcy lepiej czy też omówić z przyjaciółmi, którzy mówią im z niego natomiast w istocie dalej.

Wypełnij ów okres opóźnienia zaś utrzymywać się w kontakcie z potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, w czasie kiedy oni czekają na ich konsultacji z tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji do nich tak, iż są podekscytowani o pokazując się natknąć się się z tobą osobiście.

Na przykład, kiedy na odwrót zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą bądź cyfrowo urzędowy paczka informacyjny w celu pacjentów, jaki zawiera list od czasu Ciebie a odręczny zapisek od czasu koordynatora pacjentów, który cieszy się na zgromadzenie z nimi. Dołącz konkretne informacje na kwestia procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje oraz zdjęcie, biografię biura a personelu, zasady tudzież wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR spośród linkiem aż do swojego kanału YouTube, żeby mogli „zobaczyć” cię jako autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje i opinia od czasu innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami aż do konta Instagram, aby ujrzeć zanim / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi poczuć się tak, poniekąd natychmiast Cię poznał i pozycjonuje Cię jako eksperta. W ten strategia pojawiają się one w dużym stopniu z większym natężeniem gotowy, aby powiedzieć „tak” aż do Ciebie.