Praktyka kosmetyczna, o której mówi się z ust do ust

Słowo z ust skierowanie jest absolutnie najlepsza marketing jest dozwolone zapuścić aż do swojej praktyki. Jest owo również najtańsza rodzaj reklamy, że jest dozwolone wkładać w a zajmuje minimum czasu tudzież wysiłku.

Wszyscy wiemy, że najlepszym pacjentem jest polecony pacjent. Kiedy kolega mówi dalszy przyjaciel, penis http://www.gesikowski.pl rodziny, względnie towarzysz o tobie, owo jest złoto. Są w tej chwili od razu sprzedawane na ciebie, nie są ściśle mówiąc wrażliwe na cenę tudzież są bardziej prawdopodobne, aby pozostać lojalnym wobec Ciebie.

Word-of-mouth skierowania zwiększy swoje współczynniki zamknięcia, zmniejszenie kosztów marketingu zewnętrznego zaś kształtować swoją praktykę.

Ale nie zostawiaj tego przypadkowi. Jasne, dostaniesz parę poleceń od momentu swojej głównej grupy fanów w swojej praktyce, każda biegłość je ma, jakkolwiek chcesz je od każdego szczęśliwego pacjenta – nie lecz wciąż wybranych kilku.

Uczyń wypowiedzenie ustne referencje priorytetem w swoim gabinecie, ustaw procesy zaś włącz te strategie word-of-mouth:

ROZMAWIAJ ZE SWOIMI PACJENTAMI http://www.stepka.pl

Polecenia pochodzą z kontaktów z pacjentami, na skutek którym czują się oni traktowani po pierwsze jako osoby, tudzież nie prędzej w przyszłości jak pacjenci.

Używaj ich imion zaś nawiązuj czucie wizualny spośród pacjentami. Zadawaj im pytania, tudzież potem pozwól im mówić. Chodzi o to, aby najprzód nawiązać z nimi osobistą więź, aby wiedzieli, iż ci na nich zależy.

Poświęć dwie minuty na nich jako na osoby. Zapytaj ich o rodzinę, praca czy też co popadnie innego, co wyda Ci się interesujące na podstawie ich formularza.

Zrelaksują się, otworzą się nim Tobą i opowiedzą więcej o sobie. Możesz dowiedzieć się właściwie do licha i trochę o danej osobie, jeżeli pokażesz, iż jesteś nią zainteresowany. I będziesz zaskoczony tym, czego się dowiesz.

Być przypuszczalnie są one członkiem mediów ewentualnie są one częścią dużej firmy, która przypuszczalnie używać z http://www.gajcy.pl usług w charakterze perk pracownika. Kto wie, dopóki nie zapytasz.

Pomyśl o tym w ów sposób. Każdy z nas ma zwykle plus minus 250 osób w kręgu wewnętrznym. Obejmuje to przyjaciół, rodzinę, współpracowników, sąsiadów, itp.

Jeśli każdy z twoich pacjentów powiedział ale wręcz jakiś spośród ich wewnętrznego kręgu o tobie, iż będzie PODWOIĆ postęp praktyki. Jak to brzmi?

Pamiętaj, podobnie myślących ludzi, zawiesić dookoła spośród innymi podobnie myślących ludzi, w takim razie chcesz, ażeby Twój „preferowany pacjent” donieść swoich przyjaciół aż do Ciebie.

Ale nie bierz tego za pewnik. Twoi pacjenci muszą wiedzieć, że chcesz więcej pacjentów takich gdy oni oraz o ile wysyłają ci swoich przyjaciół, rodzinę i kolegów, obiecujesz, iż będziesz się nimi porządnie opiekował.

UŻYJ TREŚCI, ABY ROZPRZESTRZENIĆ SŁOWO

Treść jest królem w Internecie, zatem produkuj jej niemało gwoli różnych kanałów medialnych, ażeby Twoi pacjenci mogli http://www.franaszek.pl dzielić się nią ze swoimi przyjaciółmi, rodziną zaś zwolennikami.

Na przykład, możesz nagrać konsultację z potencjalnym pacjentem, jaki mówi o liposukcji (oczywiście w środku jego zgodą), a potem wysłać go na YouTube oraz Vimeo.

Podziel to na małe kawałki natomiast prześlij je na Instagram video. Użyj zrzutu ekranu wideo w swoich reklamach banerowych na Facebooku, które klikają aż do pełnego filmu z „Kliknij tutaj, ażeby uplanować bezpłatną konsultację”.

I owo nie wszystko. Przepisz konsultację spośród pacjentem zaś wykorzystaj ją w swoich wpisach na blogu, artykułach a informacjach prasowych. Wyślij mejl spośród informacją o tym aż do swojej aktualnej listy pacjentów zaś dodaj „Podziel się tym z przyjacielem”.

Chodzi o to, iżby posłużyć się jakiś cząstka treści w wielu różnych kanałach medialnych, aby podnieść swoją istnienie w sieci.

STOISKO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Zrób to zabawne oraz łatwe w celu swoich pacjentów, aby podzielić się tobą z przyjaciółmi na portalach społecznościowych.

Zamów niestandardowe popup backdrop spośród logo wydrukowanym na nim. Mieć to stoi w rogu swojego gabinetu w pobliżu kasy.

Twoi pacjenci mogą robić zdjęcia z Tobą http://www.siwecki.pl natomiast Twoim personelem zaś nagrywać wideo z relacją, oraz później przesłać je na swoje konta na Facebooku, Instagramie oraz Snapchacie.

PODZIĘKUJ SWOIM PACJENTOM

Nie bierz poleceń wewnątrz pewnik. Chcesz zwolnić swoim pacjentom, jednakże zdawkowy blankiet wygenerowany za sprawą maszyna licząca nie wystarczy.

Pacjenci chcą stanowić doceniani wewnątrz swoje ufność a uznani w środku swoje wsparcie, przeto okaż im wdzięczność.

– Niech kadra nuże aż do nich zadzwonią, ażeby im podziękować
– Wyślij im osobistą notatkę spośród podziękowaniami od Ciebie
– Zadzwoń aż do nich osobiście, tak aby im podziękować
– Wyślij niespodzianka spośród wyrazami uznania

Zachowanie, które jest nagradzane, powtarza się, w takim razie zrób wielką sprawę spośród tego, kiedy niesłychanie doceniasz ich polecenie, oraz więcej osób będzie kontynuować w ciągu nimi.

Jeszcze lepiej, ustaw automatyczny oprogramowanie nagród, który potwierdza zaś dziękuje twoim pacjentom wewnątrz pomoc w rozwoju twojej praktyki.

Celem jest, aby być w użyciu o multum więcej swoich pacjentów dzielących się tobą spośród kimś, kogo znają. Wdrożenie programu skierowania, atoli uczynić owo spośród ostrożnością, aby nie oddać się z dala odkąd kłopotów spośród towarzystw medycznych zaś ich zasad podziału opłat.

Tak, abyś wiedział, zarządy medyczne mówią, że nie można płacić komuś, kto zachęca inną osobę do posiadania procedury medycznej. Więc nie może istnieć wymiany pieniędzy w systemie tit-for-tat.