Praktyki od chwili dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good to Great” Jima Collinsa.

Jest to lektura o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiego powodu niektóre firmy dokonują skoku od czasu dobrego do wielkiego… tudzież inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, niemniej jednak jest jeden rozdział, kto jest ano apropos naszej branży, że chciałem się przed spośród wami podzielić oraz nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, jakkolwiek oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji raz za razem wyglądają kiedy dramatyczne wydarzenia dla tych, którzy obserwują z zewnątrz, wszak są faktycznie organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają z wykorzystaniem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej bądź szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre natomiast wielkie firmy podążały wewnątrz przewidywalnym wzorcem budowania i przebijania się, który wymaga wysiłku, żeby się rozkręcić, gdy ciężkie koło zamachowe; natomiast podczas gdy obecnie się rozkręci, nabiera rozpędu tudzież trafia w punkt przełomowy, jaki staje się nie aż do zatrzymania oraz przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większa część firm działa według innego schematu… pętlica zagłady.

Zamiast skupiać impet, starają się wzgardzić tok budowania natomiast w tym momencie przeskoczyć do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, ale krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, ponieważ nie udaje im się zdołać zachować spójnego kierunku, w takim razie próbują innej krótkoterminowej taktyki, by otrzymać natychmiastowe rezultaty natomiast w wyższym stopniu rozczarowujące wyniki zdarzają się dla dalszego rozczarowania, i aktualnie są w pętli zagłady zaś zmierzają aż do katastrofy.

To samo dzieje się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne albo przeciętne praktyki gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, finanse tudzież zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być może jest to interes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, bądź katalogów, czy też mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za pomocą miesiąc ewentualnie dwa, nie podoba się wyniki, w następstwie tego skaczą spośród tego aż do innej strategii obiecując znajdować się świętym Graalem.

Ale wcale nie pozostają wystarczająco długo, ażeby uzyskać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele pragmatyk iść po one-hit-wonder pacjenta kontra pacjenta kosmetycznego, jaki byłby godzien 10x ich początkowej inwestycji, o ile ulokować mapa w miejscu, aby je pielęgnować, z tej przyczyny słowo w słowo stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi biegłość odnosząca sukcesy, żeby wichrzyć się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji oraz utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy a siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki zaś dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie oraz NIE zmieniają kierunku gwoli krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które permanentnie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani zaś w najwyższym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; później określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą tudzież budują ufność spośród tym pacjentem zanim spotkaniem spośród nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta spośród praktyką od czasu pierwszego telefonu, kto wykonują, by umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji natomiast dalszych działań. Dają pacjentowi pomiar WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, aby powrócić, recenzja, odnoszą się oraz udostępniać na własnych platformach społecznych, wskutek tego inni potencjalni pacjenci odkrywają cię zaś odbyć za pomocą swoje procesy, zaś oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się zaś akcji na społecznych tedy więcej pacjentów dokonać owo samo natomiast w gruncie rzeczy w przyszłości tudzież naprawdę dalej.

Więc chwilowo masz bieg i schemat, kto buduje rozpęd, przeto masz żelazny strumień pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To wcale nie było ważniejsze niż teraz, ażeby Twoja wprawa działa jak porządnie naoliwiona maszyna, która może dochować się burze konkurencji tudzież COVID oraz lada co innego przychodzi na lokalny sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeżeli mógłbyś skorzystać z pomocy w tym zakresie. Pracuję spośród chirurgami plastycznymi od momentu 20 lat a mogę zaoszczędzić Ci ogrom czasu, pieniędzy zaś kłopotów.